نمایش فایل ویدئویی در هر کجای متن

توسط amin, 6 اردیبهشت, 1392

شما می تونید از طریق اف تی پی (FTP) یا هر نوع روش دیگری که هاست شما فراهم کرده فایل مورد نظرتون را آپلود کنید و بعد از طریق زیر اون را در هر کجای متن مورد نظرتون نمایش بدهید.

  1. اول به این آدرس مراجعه کنید ( البته برای ایران فیلتر هست و در پایین این نوشته یک لینک سالم دیگر آورده شده است) و فایل mediaplayer.swf را دانلود کنید. حالا این فایل را در یک مسیر از سایتتون قرار بدهید. مثلا sites/all/libraries
  2. توی متن هر جا که خواستید فایل ویدئو را نمایش بدهید از دکمه های ادیتور مثلا ckeditor گزینه Flash را انتخاب کنید و در آدرس اون به فرمت زیر آدرس ها را وارد کنید:

/sites/all/libraries/mediaplayer.swf?file=/sites/dpwaves/files/videos/Installing.mp4

درست متوجه شدید قسمت اول که به رنگ سبز است آدرس فایلی است که دانلود کردید و وظیفه نمایش فیلم را برعهده دارد و قسمت دوم که رنگ نارنجی دارد آدرس فایل ویدئویی است که می خواهید آن را نمایش دهید.

  1. نوع فرمت متن را حتما روی Full HTML تنظیم کنید.

 

  • اگر گزینه فلش (Flash) وجود نداشت حالت متن را به Full HTML تنظیم کنید و اگر بازهم نماید باید به صفحه تنظیمات ckeditor بروید و مطابق نوع کاربری گزینه فلش را به آن اضافه کنید.

 

متن ساده

  • No HTML tags allowed.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.

وحید (تایید نشده)

7 سال 7 ماه قبل

اگر قرار باشد کاربر سایت مطلب ایجاد کند و بخواهد فیلم قرار دهد چگونه خواهد بود
منظورم درباره لینک فیلم هست .یعنی باید لینک را چگونه وارد کند؟؟؟

سلام

این مقاله درباره اضافه کردن فیلم در وسط یک متن بود. برای کاربران می توان از یکی از این دو راه حل استفاده کرد :

1- برای آن ها یک فیلد تحت عنوان "افزودن فیلم" قرار دهیم که بتوانند فایل فیلم خود را آپلود کنند و نمایش داده شود. ( توسط افزونه های مختلفی می توان فایل فیلم را نمایش داد از جمله : video )

2- کاربران توسط افزونه imce فایل فیلم خود را بارگذاری کنند و در هر قسمت از متن که خواستند طبق آموزش گفته شده در همین مقاله بالا اقدام نمایند. ( نیاز به تنظیمات imce برای هر کاربر دارد که در آن مقاله گفته شده است. )